Då kör vi!

Planen är att dela med mig av det som inspirerar och intresserar mig vad gäller att engagera unga att starta eget företag samt socialt entreprenörskap.


Varför finns det ingen plattform på nätet för att hjälpa unga som har en idé? Som skulle vilja starta eget, starta ett projekt eller en organisation, göra ett event eller har en annan helt superbra idé? Eftersom jag inte hittar det som jag tycker borde finnas så tänker jag skapa det själv!


Här kommer jag börja samla sånt som jag tror kan hjälpa, inspirera, vägleda, underlätta och främja ungt entreprenörskap!
Välkommen att inspireras!


Kommentera

