Råd från ”the grand old man”

Anders Wall från Svenskt Näringsliv har följande råd att ge blivande unga entreprenörer:

– Om jag var ung skulle jag starta ett företag inom miljö eller energi och så skulle jag se till att lära mig kinesiska.

– Jag vill påstå att det är betydligt lättare att starta och driva företag idag. Attityden är annorlunda, positiv och det finns numer ofta ett bättre stöd i omgivningen. På 60- och 70-talet ansågs man lite skum om man höll på med det här, säger Anders vidare… Läs hela artikeln här.

Kommentera

