Inspirerande blogginlägg om YEOS

I förra veckan bjöds jag in till Living Green Awards och inspirerades mycket kring eko-entreprenörer. Bland annat upptäckte jag Katharina Brunat som startade EcoBride, driver PR byrå och är författare. Dessutom bloggar hon för Living Green.

Och just det här blogginlägget fick mig att haja till och läsa mera! Ni unga som går och funderar på om ni ska bli medlem i YEOS eller inte, läs hennes inlägg och gå sedan med! Katharina skriver på ett sätt som gör att det känns som jag vore med där på YEOS träffen, definitivt önskar jag att jag vore det! Härligt med lite mer personliga beskrivningar, sen var det intressant för mig att lära om YEOS Alumn. Bra koncept!

Kommentera

