Webbkurs – Vinnande Webb

Just nu får du 600 kr rabatt på kursen Vinnande Webb som lär dig sälja mer via webben och hur du bygger ett framgångsrikt varumärke genom sociala medier.

Kursen kan du börja när det passar dig och den innehåller bland annat:

Introduktion till sociala medier

Sociala medier i praktiken

Få mer och rätt trafik

Gör din besökare till kund

Anmälan till kursen görs här. Om du är medlem i Driftig.nu kostar kursen 1900 SEK, annars är priset 3900 SEK. Vem som helst som är entreprenör kan bli medlem, det är inte alls enbart för tjejer som många tror – dock är den utformad av kvinnor som är entreprenörer och därmed kanske naturligt lockar andra företagare som är kvinnor.

Personligen tycker jag kursen ser ut att vara mycket lärorik och nyttig för de entreprenörer som på något sätt arbetar via nätet, antingen med en blogg, webbshop och liknande.

Så här tycker andra som gått kursen:

” Under resans gång har jag haft anledning att tänka både en två gånger på min kommande satsning. Jag känner mig grymt inspirerad.”
– Camilla Danielsso, Cloud Club

Kommentera

